لیلی

ساخت وبلاگ

10 معیار مهم برای انتخاب تالار عروسی

یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش های برنامه ریزی جشن عروسی ، انتخاب تالار یا باغ محل برگزاری مراسم است.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران حداقل شش ماه قبل از تاریخ برگزاری عروسی خود باید نسبت به انتخاب تالار عروسی خود اقدام کنید. برای انتخاب تالار یا باغ عروسی ، باید نکات ریز و درشت را در نظر بگیرید و معیارهای زیادی را در ذهن داشته باشد. در اینجا برخی از مهمترین معیارها برای انتخاب تالار یا باغ محل برگزاری عروسی را ذکر می کنیم.

موقعیت و دسترسی شهری
تالار محل برگزاری جشن عروسی شما می بایست از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی شهری ، وضعیت مناسبی داشته باشد. شاید مهمترین موضوع در انتخاب تالار عروسی همین باشد. چرا که مهمانان شما می بایست این مسیر را طی کنند و چنانچه دسترسی به محل برگزاری عروسی شما بنا به دلایلی مثل : ترافیک و یا واقع شدن در خارج از شهر ، مشکل باشد باعث کلافه شدن و خستگی مهمانان شما خواهد شد. از طرفی سعی کنید تالار یا باغ محل برگزاری عروسی را در نزدیکی آرایشگاه عروس و آتلیه عکاسی خود انتخاب کنید چرا که خود شما هم می بایست این مسیر را طی کنید و چنانچه این اماکن دور از هم باشند ، دیر در جشن خود حاضر خواهید شد. هیچ چیز بد تر از این نیست که عروس و داماد موقع شام به جشن خود برسند.

ظرفیت سالن پذیرایی عروسی
وسعت تالار یا باغ محل برگزاری جشن عروسی شما ارتباط مستقیم با تعداد مهمانان شما دارد. اگر تعداد مهمانان شما کم هستند ، سالن بزرگ و وسیع برای برگزاری عروسی شما مناسب نیست چرا که مهمانان شما در آن پراکنده می شوند و عروسی شما خلوت و سرد به نظر می رسد. بنابراین در صورتی که تعداد مهمانان شما کم هستند ، یک سالن کوچکتر را برای پذیرایی در نظر بگیرید. در ضمن درهر صورت ، از مسئول تالار یا باغ سوال کنید که در صورت لزوم آیا صندلی اضافه برای پذیرایی دارند یا خیر؟

سقف سالن پذیرایی
سقف سالن یا تالار پذیرایی باید بلند باشد . سالن های با سقف کوتاه دلگیر هستند و مهمانان احساس خفگی خواهند کرد. سقف تالار از نکاتی است که حتما باید در هنگام انتخاب تالار محل برگزاری عروسی ، به آن دقت کنید.

پارکینگ اتومبیل ها
پارکینگ یکی از مهمترین امکاناتی است که باید به آن توجه کنید. تالار پذیرایی یا باغی که جشن عروسی خود را در آن برگزار می کنید حتما باید مجهز به پارکینگ برای اتومبیل ها باشد. قطعا بیشتر مهمانان شما با اتومبیل شخصی خود به عروسی شما می آیند و علاقه ندارند مدت زیادی را در خیابان های اطراف به دنبال جای پارک بگردند و در نهایت نگران امنیت اتومبیل خود باشند. خصوصا اگر ساکن شهرهای بزرگ و شلوغی مثل تهران هستید حتما به این ویژگی توجه کنید.

روکش صندلی ها و رومیزی ها
در هنگام انتخاب تالار یا باغ عروسی ، به رنگ و جنس روکش ها و رومیزی ها توجه کنید. در ضمن حتما به مدیر تالار تاکید کنید که برای مهمانی شما ، روکش ها و رومیزی ها می بایست تمیز باشند و حتی الامکان روز قبل شسته شده باشند و روی این موضوع پافشاری کنید تا متوجه حساسیت شما بشوند. در غیر این صورت ممکن است در روز عروسی شما ، برخی از مهمانان شاهد روکش های صندلی و رومیزی هایی باشند که با انواع و اقسام نوشیدنی ها ، لک شده اند.

میز شام عروس و داماد
معمولا تالار های پذیرایی ، یک میز جداگانه را برای صرف شام عروس و داماد در نظر می گیرند و آن را با گل و شمع و ... تزئین می کنند. برخی از تالارها هزینه این میز را جداگانه محاسبه می کنند و برخی نیز بعنوان هدیه آن را در نظر می گیرند. به طور کلی اگر از نظر هزینه مشکلی نداشته باشید ، ایده خوبی است و می تواند شکلی رمانتیک به مجلس شما بدهد. ضمن اینکه در عکس و فیلم عروسی شما نیز ماندگار خواهد شد.

سرویسهای بهداشتی و سایر امکانات
سرویسهای بهداشتی را فراموش نکنید. خصوصا اگر عروسی شما در فصل های سرد سال برگزار می شود حتما بررسی کنید که سرویسهای بهداشتی به اندازه کافی وجود داشته باشند و در عین حال تمیز و بهداشتی هم باشند. علاوه بر این محل سرویس ها و مسافت آنها تا محل جشن هم خیلی مهم است. امکانات دیگری مثل اتاق بازی بچه ها ، رختکن های زنانه و ... نیز از نکاتی هستند که می بایست به آنها توجه کنید.

منبع : https://tinyurl.com/y68ppqht

لیلی...
ما را در سایت لیلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leylileyli بازدید : 168 تاريخ : 9 آبان 1399 ساعت: 23:39

اگر از آنهایی هستید که فکر می کنید عشق و نامزدی به این است که از صبح تا شب بروید پارک و سینما و بازار و کافی شاپ و یک گل دست تان بگیرید و با هم قرار بگذارید که در یک دشت پر از گل روی بالش ابر دراز بکشید و مثل قناری ها چه چه بزنید و خانه ای بسازید در و دیوارش همه نور، معلوم است که در کل عمرتان یک روز هم عاشق نبوده اید.

برای شما شاید بهترین کار، خواندن چندتا کتاب عاشقانه درست و حسابی باشد تا بفهمید این عشق و عاشقی اصلا چی هست. کتاب هایی که اینجا برایتان معرفی کرده ایم، از فهرست «صد رمانی که هر کسی باید بخواند» (۱۰۰ novels everyone should read) روزنامه دیلی تلگراف است.

سنت انتخاب فهرست و لیست برترین ها و تاپ تن و صدتایی ها، البته سنتی قدیمی و سابقه دار است و اگر خوب نگردید، انواع و اقسام لیست های دیگر را هم پیدا می کنید.

ما آخرین لیست را که متعلق به سال ۲۰۱۸ است برایتان انتخاب کرده ایم و از بین صد رمان مورد انتخاب کارشناسان دیلی تلگراف، عاشقانه هایش را بیرون کشیده ایم. البته جای دانلود رمان عاشقانه بی نظیری مثل «بر باد رفته» (مارگارت میچل) یا «وداع با اسلحه» (ارنست همینگوی) در این فهرست خالی است اما به هر حال همین هم خالی از لطف نیست و کتاب هایی را معرفی کرده که ممکن است گاهی اسمش از دست مان در برود. پس این شما و این هم ده داستان عاشقانه برتر (عددهای ذکر شده کنار اسم هر کتاب، رتبه اش در لیست صدتایی است).

آنا کارنینا - لئو تولستوی
 

10 رمان عاشقانه ای که هر کس باید بخواند
۱۰ رمان عاشقانه‌ای که هر کس باید بخواند


«خانواده های خوشبخت همگی مثل هم خوشبختند ولی خانواده های بدبخت، هر کدام بدبختی مخصوص به خودشان را دارند.»

این شروع غافلگیرکننده رمان است؛ رمانی که می گوید یکی از این بدبختی ها جستجوی عشق در مسیری غلط است. درست مثل آنا که تمام رمان را با بدبختی طی می کند و ما حتی نمی توانیم ذره ای با او همدلی کنیم یا حتی بعد از مرگش او را ببخشیم.

آنا از شوهرش و از زندگی در جمع اعیان روسیه راضی نیست. دل به وروسکی عاشق پیشه می دهد که بعدا معلوم می شود چه آدم بی بته ای بوده. با این انتخاب غلطش نمی تواند کنار بیاید و آخر خودش را سر به نیست می کند.

عشق، به خصوص عشقی چنین اشتباه و در مسیر غلط، بدجوری پدر درمی آورد و این را آنا کارنینا با تمام وجود درک می کند. معمولا بین منتقدها، اینکه این رمان را شاهکار تولستوی به حساب بیاورند یا «جنگ و صلح» را، اختلاف نظر است.
 


در جستجوی زمانه از دست رفته - مارسل پروست
 
10 رمان عاشقانه ای که هر کس باید بخواند
۱۰ رمان عاشقانه‌ای که هر کس باید بخواند
توی این رمان بلند هفت جلدی، چندتا عشق و کلی جمله قصار درباره عشق هست، در جلد اول داستان دلدادگی شارل سوان به اودت را می خوانیم که شارل برای سر درآوردن از ماجراهای معشوق بی وفایش، ساعت ها زیر پنجره اودت می ایستد.

در جلد دوم راوی بی نام قصه، دل به ژیلبرت، دختر شارل و اودت می بندد ولی بعد از بی توجهی ژیلبرت، با آلبرتین آشنا می شود. بعد از کلی ماجرا در جلد پنجم به او می رسد اما آلبرتین بی وفایی در پیش می گیرد و راوی قصه ما از غصه مریض می شود و هفتاد صفحه هذیان می گوید.

در جلد ششم است که راوی دوباره در خیابان به ژیلبرت سوان برمی خورد و فیلش یاد هندوستان می کند ولی ژیلبرت با دوست قدیمی راوی ازدواج می کند. در جلد آخر راوی می فهمد که ژیلبرت در جوانی دلباخته او بوده ولی او هیچ وقت اشارات عاشقانه ژیلبرت را درک نکرده است. یک جورهایی رمان، شرح این است که در مقوله عشق و عاشقی، لحظات چقدر سرنوشت ساز هستند. به جز این، کتاب درباره حسادت عشاق هم توضیحات خواندنی دارد.
 
جین ایر - شارلوت برونته
 
10 رمان عاشقانه ای که هر کس باید بخواند
۱۰ رمان عاشقانه‌ای که هر کس باید بخواند

خودش یک تجربه عاشقانه وحشتناک داشت. زندگی اش هم همینطور بود. نه از دوران معلمی اش خیری دید و نه از نویسندگی اش. مثلا همین داستان را مجبور شد با یک اسم مستعار مردانه چاپ کند. معلوم است که وقتی همچین آدمی بخواهد رمانی درباره مشقت های عشق بنویسد، چی از آب درمی آید.

جین ایر، در واقع خود شارلوت برونته است. نوانخانه ای که او در آنجا بزرگ می شود، مثل کودکی شارلوت است. شغل جین، یعنی معلمی هم همان شغل شارلوت برونته. دل بستن جین به اربابش آقای روچستر که بعدا می فهمیم همسرش را زندانی کرده هم همان ماجرایی است که سر نویسنده درآمد و ازدواج روچستر و جین در آخر عمر، وقتی که روچستر در آتش سوزی صورتش را از دست داده تاکیدی است بر رنجی که برونته و خواهرانش کشیده اند. رنجی که بسیاری از عشاق جوان هم آن را تجربه می کنند.
 
غرور و تعصب - جین آوستین
 
10 رمان عاشقانه ای که هر کس باید بخواند
۱۰ رمان عاشقانه‌ای که هر کس باید بخواند

«این حقیقت را همه دنیا قبول دارند که مرد مجردی با ثروت مناسب، باید به دنبال همسر بگردد.» یک شروع خاص دیگر، برای یک عاشقانه کلاسیک. خانواده بنت چهارتا دختر دارند. همسایه جدیدشان هم مرد جوان و پولداری است که مجرد است. واضح است که اولین نقشه خانم بنت، این است که یکی از دخترها را به او قالب کند.

جین، خوشگل و خانم است. الیزابت، نه زیاد خوشگل است و نه زیاد خانم اما باهوش است. آن دوتای دیگر هم خب، هستند. ظاهرا همه چیز دارد خوب پیش می رود که دوست از خود راضی آقای همسایه سر و کله اش پیدا می شود. خواندن رمان های آستین، رمان های بازاری را پیش چشم تان بی ارزش می کند. آستین یک داستان عاشقانه درجه یک تعریف می کند، بدون حتی یک کلمه احساساتی.
 

بلندی های بادگیر - امیلی برونته
 

10 رمان عاشقانه ای که هر کس باید بخواند
۱۰ رمان عاشقانه‌ای که هر کس باید بخواند


یکی دیگر از محصولات کارخانه ادبی برونته ها آن هم از طرف عجیب ترین و منزوی ترین خواهر از میان خواهران پریده رنگ برونته. این رمان داستان عشق آتشین هیتکلیف است و اینکه این عشق نافرجام چطوری سرانجام جماعتی را به گند می کشاند.

هیتکلیف کولی زاده ای است که پیش خانواده کاترین بزرگ می شود، خانواده ای که همه شان جز کاترین او را عذاب می دهند. هیتکلیف از کاترین خواستگاری می کند و برخلاف تصورش، از کاترین، تنها نقطه امیدش در زندگی هم جواب منفی می شنود. می رود تا با جیب پر پول برگردد اما وقتی برمی گردد که کاترین با یک آدم عوضی ازدواج کرده. از اینجا به بعد است که هیتکلیف از همه انتقام می گیرد، با خواهر شوهر کاترین ازدواج می کند و او را عذاب می دهد، بچه برادر کاترین را مثل یک حیوان وحشی تربیت می کند. دختر کاترین را که مرده مجبور می کند با دایی زاده وحشی اش ازدواج کند و ... بی رحمانه ترین چهره عشق را می شود در این داستان سراغ کرد.

منبع : bartarinha

لیلی...
ما را در سایت لیلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leylileyli بازدید : 191 تاريخ : 2 ارديبهشت 1399 ساعت: 22:55

جک پالت چیست؟

جک پالت یک ابزار برای جابه جایی و بلند کردن بار در انبار است.انواع جک پالت برای کاربردهای مختلف تولید شده که بر اساس نیاز و محیطی که می خواهید در آن استفاده کنید ، قابل انتخاب است.آن ها قیمت ارزان تری نسبت به سایر تجهیزات انبارداری از قبیل لیفتراک .استکر و ... را دارند.در این مقاله به طور کامل با آن ها آشنا می شوید و می توانید در مورد خرید پالت بر تصمیم بگیرید

جک پالت برای جابه جایی پالت در داخل انبار استفاده می شود
جک پالت دستی ارزان ترین و ساده ترین نوع می باشد که تا ظرفیت 5 تن را می تواند جابه جا کند.توجه به این نکته ضروری است که با جک پالت ها فقط می توانید عمل جابه جایی پالت را انجام دهید و ارتفاعی به پالت شما نمی دهد.آن ها از یک بدنه محکم و یک پمپ هیدرولیکی تشکیل شده اند و از طریق پمپاژ دسته به بالا و پایین عمل می کند.این دستگاه باید توسط اپراتور کنترل شود به صورتی که دو شاخک در زیر پالت قرار گیرد و با پمپاژ کردن دسته بار به سمت بالا می آید و در محل مورد نظر ارتفاع را پایین می آورید و می توانید بار را تخلیه کنید ، در صورتی که با نحوه عملکرد آن آشنایی ندارید به شما توصیه می کنم آموزش کار با جک پالت را مشاهده کنید
تصویری از انواع جک پالت ها برای جابه جایی آسان پالت در انبار شما
مزیت جک پالت این است که جمع و جور است و به علت وزن سبکی که دارد پشت وانت و یا کامیون هم به راحتی جا می شود و جابه جایی آن راحت است اما برای جابه جایی هایی در مسافت طولانی برای اپراتور خسته کننده می باشد تا از آن استفاده کند و معمولا در انبارهای کوچک،فروشگاه ها،ریخته گری ها و یا جاهایی با جابه جایی های با مسافت کوتاه و جاهایی که دادن ارتفاع به پالت نیاز نیست از آن استفاده می شود.تسهیل ماشین صنعت یکی از تولید کنندگان بزرگ جک پالت می باشد که شما در صورت نیاز می توانید با ما تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید.
جک پالت از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که در تصاویر زیر تمام اجزاء و لیست آن ها را به تفکیک شماره در تصویر می توانید مشاهده کنید

لیلی...
ما را در سایت لیلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leylileyli بازدید : 213 تاريخ : 26 بهمن 1398 ساعت: 23:16

بیوگرافی کامل خواننده بهنام بانی + همسر و زندگی شخصی + تصاویر بهنام بانی

بیوگرافی کامل خواننده بهنام بانی

مهمان امشب دورهمی بهنام بانی را بهتر بشناسید. خواننده مشهور و پرطرفدار بهنام بانی متولد 11 مهر 1366 در دامغان سمنان

 

وی در ۸ سالگی قاری قرآن در صف مدرسه بودو از همان بچگی آرزوی خوانندگی و کنسرت را در سر داشت. دوران دانشجویی خودرا در رشتهٔ مهندسی عمران درسال ۸۴ در شاهرود آغاز کرد و از همان هنگام در زمینهٔ موسیقی فعالیت میکرد ولی به گفتهٔ خودش کامیابی‌اي نداشت و صدایش شنیده نشد. حمیدرضا حامی، ناصر عبداللهی و محمد اصفهانی خوانندگان مورد علاقه بهنام بانی می‌باشند.

 

کنسرت ها :

بهنام بانی با اولین کنسرت خود یک رکورد جدید در مارکت موسیقی ایران به ثبت رساند. به گزارش سایت موسیقی ما تمام ۴۱۰۰ بلیت اولین کنسرت بهنام بانی در سالن همایش میلاد تهران در کمتر از ۱۵ دقیقه به فروش رسید.

 

تک آهنگ ها تا سال 96:

توقع ندارم

وای دل بی قرارم «تیتراژ برنامه باغ ملی»

چه بخوای چه نخوای

اخماتو وا کن

بسمه

همه ی دنیام

چی بگم؟

عاشقم کرده

من یه دیوونم

علاقه خاص

زندگیمون قصه نبود

زیبای بی همتا

مرز دیونگی

بیخیال

بیا این جا

فصل عاشقی

اي کاش

 

پس از تهران به ترتیب در شهر های جزیره کیش، متل قو،چالوس، رشت و ساری کنسرت برگزار گردید که در تمام کنسرت‌ها آهنگ‌هاي علاقه خاص، من یه دیوونم، چی بگم، عاشقم کرده، همه ی دنیام، بَسَمه، اخماتو وا کن، چه بخوای چه نخوای و چند ترک جدید دیگر به رهبری حامد برادران اجرا شد.

 

تالاب : فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی عمران از دانشگاه شاهرود می باشد، یک خواهر بزرگ‌تر از خود دارد که متاهل است و فاصله سنی اش با مامانش 19 سال است، 

بیوگرافی کامل خواننده بهنام بانی + همسر و زندگی شخصی + تصاویر بهنام بانی

شروع فعالیت بهنام بانی

من خوانندگی رابا  خواندن قرآن در سن 8 سالگی سر صف مدرسه شروع کردم از ان زمان همیشه آرزوی خواندن تو من بود که بتونم یه جورایی بزرگ ترین کنسرت را بزارم ولی از 14 – 15 سالگی بود که تصمیم گرفتم آرزویم را عملی کنم

 

 

همراهی پدر بهنام بانی

بهنام بانی علت گرایش خود به موسیقی را پدرش میداند، پدر بهنام بانی نوازنده آکاردئون بوده است، او در 10 سالگی نزد پدرش تمرینات موسیقی را شروع کرد سپس در دوران نوجوانی به‌صورت حرفه اي نزد اساتید موسیقی به آموزش پرداخت

بیوگرافی کامل خواننده بهنام بانی + همسر و زندگی شخصی + تصاویر بهنام بانی

منبع : تالاب

لیلی...
ما را در سایت لیلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leylileyli بازدید : 197 تاريخ : 10 بهمن 1398 ساعت: 12:12

این روزها یکی از دغدغه های دوستداران سفر این است که با افزایش نرخ دلار کدام تورها به صرفه تر هستند، در واقع با افزایش نرخ دلار و البته از آن مهم تر با کاهش ارز مسافرتی به نظر می رسد دیگر مسافرت های خارجی به صرفه و اقتصادی نیست و تنها وظیفه این سفر ها هزینه تراشی باشد اما جالب است بدانید که یک راه حل برای سفر ارزان و کم هزینه وجود دارد و به طور قطع این راه حل آژانس مسافرتی مسیر سبز خواهد بود.

 

آژانس مسافرتی مسیر سبز با ارائه بهترین و ارزان ترین تورها همواره در تلاش بوده است تا بتواند به رویای سفر ارزان و مقرون به صرفه برای تمامی ایرانیان جامع عمل بپوشاند و آن را به مرز واقعیت برساند، به هر حال در این روزها است که باید از خانه خارج شد و یک سفر بی نظیر و ارزان را تجربه کرد و شاید این سفر ارزان برایتان کمی عجیب و دور از ذهن باشد اما تنها کافی است با کارشناسان و متخصصان حرفه ای مسیر سبز از طریق شماره 88356405 تماس حاصل فرماید و از لیست قیمت های تورهای مسیر سبز مطلع شوید.

شاید شما هم با این افزایش دلار برای انتخاب مقصد سفر خود کمی نگران و دو دل باشید و نتوانید شهر یا کشوری که مقصد گردشگری مناسبی باشد را پیدا کنید، با مسیر سبز همراه باشید تا با چند مقصد مناسب سفر و گردش که اتفاقا به صرفه هم هست آشنا شوید.

تور گرجستان به صرفه ترین تور برای ما ایرانی ها

تور گرجستان و تماشای سرزمینی پر از زیبایی و جذابیت به طور قطع می تواند برای هر فردی با هر سلیقه ای شیرین و لذت بخش باشد، کشور گرجستان که با جاذبه های تاریخی اش شناخته می شود می تواند برای دوستداران تاریخ و تمدن بهترین انتخاب باشد و همچنین خوب است بدانید که این کشور به واسطه طبیعت بکر و بی همتا و از همه مهم تر برخورداری از سواحل خیره کننده و چشم نواز توانسته در ردیف برترین مقصد های گردشگری قرار بگیرد و البته نا گفته نماند که در این امر ارزان بودن این تور نسبت به سایر تورهای دیگر نیز توانسته این محبوبیت و برتری را چندین برابر کند پس اگر به دنبال تور ارزان برای یک سفر بی نظیر هستید تور گرجستان مسیر سبز می تواند به بهترین انتخاب شما تبدیل شود.

سفر به گرجستان در این روزها می تواند یک تصمیم فوق العاده باشد چرا که بهترین زمان سفر به این سرزمین در فصل هایی چون بهار و تابستان است پس هر چه زودتر اقدام به این امر کنید و از بین تورهای ترکیبی گرجستان و یا تور گرجستان مسیر سبز یکی را انتخاب کنید چرا که با انتخاب و خریداری تور گرجستان از آژانس مسیر سبز این امکان را خواهید یافت تا هم از بهترین تفریحات به خصوص تفریحات آبی مهیج و جذاب بهره مند شوید و هم یک سفر ارزان را در این وضعیت دلار تجربه کنید، پس زمان را از دست ندهید و همین الان به وب سایت مسیر سبز مراجعه کنید و با لیست قیمت تور گرجستان آشنا شوید و با توجه به سطح بودجه و اعتبار در نظر گرفته شده برای این سفر یکی ازلیست های تور گرجستان مسیر سبز را انتخاب و خریداری نماید.

آژانس مسافرتی مسیر سبز با پرواز قشم ایر گردشگران را به پایتخت گرجستان یعنی تفلیس منتقل می کند و در تمامی طول سفر با خدمات ویژه خود همراه آن ها خواهد بود تا از این طریق افراد به یک سفر بی نظیر و تکرار نشدنی دست پیدا کنند، افراد با ورود به این سرزمین می توانند از تماشای آثار تاریخی شگفت انگیز، باغ های گیاه شناسی و پارک های ملی چشم نواز، آب و هوایی عالی و مطلوب و زیبا ترین سواحل دریای سیاه بسیار لذت ببرند و البته خوب است بدانید که علاوه بر تور گرجستان مسیر سبز، تور تفلیس هم یکی از تورهای ارزان و مقرون به صرفه است که می توانید از آن بهره مند شوید.

تعداد بالای پروازهای مسافرتی از ایران به گرجستان، نزدیکی گرجستان به کشورمان ایران، هتل ها و هاستل های کم هزینه و نسبتا ارزان، قیمیت پایین غذا، برخورداری از تورهای لحظه آخری و همچنین تجربه ارزان ترین خرید در گرجستان سبب شده تا سفر به این سرزمین به یک سفر ارزان و مقرون به صرفه و برای ما ایرانی ها تبدیل شود و همچنین خوب است بدانید که گردشگران ایرانی برای ورود به گرجستان نیازی به اخذ و ارائه ویزا ندارند و به راحتی با خرید تور مناسب می توانند بدون هیچ گونه دردسر و مشکلی به این کشور سفر کنند.

در سفر به گرجستان علاوه بر این که می توانید به زیبا ترین و دیدنی ترین مناطق گردشگری بروید می توانید از با کیفیت ترین و بهترین رستوران های سنتی و بین المللی نیز برخوردار شوید و در آن ها یکی از بهترین طعم غذاهای گرجی را بچشید و البته نا گفته نماند که غذاهای اروپایی نیز در این سرزمین به بهترین خوشمزه ترین حالت ممکن نیز طبخ می شود که به جرات می توان گفت امتحان نکردن آن ها م یتواند به یکی از بزرگ ترین اشتباهات گردشگران در طول این سفر تبدیل شود و البته گردشگران و توریست ها در این کشور نیز می توانند به بازارها محلی و سنتی و یا مراکز خرید لوکس و بسیار شیک بروند و از خرید در این مکان ها نهایت لذت را ببرند، در واقع بازار های گرجستان این امکان را فراهم می کنند تا گردشگران تور گرجستان بتوانند زیبا ترین و شگفت انگیز ترین خاطره از خرید را به دست آورند، پس حال که با تور گرجستان آشنا شدید وقت آن رسیده تا با کارشناسان متخصص و حرفه ای آژانس مسیر سبز برای انتخاب و یا خریداری تور گرجستان مورد علاقه خود تماس بگیرید.

سفری ارزان با تور آنتالیا

به جرات می توان گفت همه ما ایرانی ها تا اسم تور آنتالیا را می شنویم به یاد دریای مدیترانه و سواحل خیره کننده و چشم نواز آن و شنا و انجام تفریحات آبی مهیج می افتیم، آنتالیا از آن دسته شهرها توریستی و گردشگری است که با آب و هوای عالی و بی همتا در تمام طول سال، جاذبه های تاریخی بی نظیر و منحصر به فرد، طبیعت بکر و جذابش توانسته در ذهن تمامی ما ایرانی ها به یک سفر عالی و رویایی تبدیل شود در واقع تور آنتالیا برای ما ایرانی ها به معنای یک سفر آرام و راحت است که در آن می توانیم به دور از هیاهو و شلوغی آرامش گم شده خود را به دست آوریم و برای سپری کردن ما بقی سال آماده شویم.

آژانس مسافرتی مسیر سبز که به عنوان یکی از برترین مجری های تور آنتالیا توانسته به گردشگران و علاقه مندان به خصوص گردشگران تور آنتالیا بهترین و مناسب ترین قیمت ها را ارائه دهد، در واقع آژانس مسیر سبز با ارائه تورهای ارزان خواستار آن است تا بتواند زمینه سفر به تمامی نقاط جهان به خصوص آنتالیا را برای تمامی خانواده های ایرانی با هر نوع اعتبار و بودجه ای فراهم کند و همچنین خوب است بدانید که افراد مایل به سفر با تور آنتالیا مسیر سبز می توانند برای اطلاع از لیست قیمت تورها به وب سایت مسیر سبز مراجعه کنند و تور مناسب خود را انتخاب و رزرو نمایند.

تور آنتالیا مسیر سبز که از گشت شهری رایگان برخوردار است این امکان را برای تمامی گردشگران و مسافران خود فراهم کرده است تا به راحتی از آنتالیا و جاذبه های گردشگریش دیدن کنند و البته لازم به ذکر است که این تنها خدمت ارائه شده از سمت آژانس مسیر سبز نخواهد بود و این آژانس در تمام مسیر ها از جمله آنتالیا به مسافران خود خدمات کاملی از قبیل ترانسفر فرودگاهی، تور لیدر فارسی زبان، بلیط رفت و برگشت و.... را ارائه می دهد و همچنین گردشگران و دوستداران سفر می توانند اطلاعات مربوط به تورهای مسیر سبز و خدمات ارائه شده همراه آن ها را از وب سایت آژانس مسیر سبز مشاهده کنند.

گردشگران تور آنتالیا مسیر سبز که با پرواز های سان اکسپرس و کیش ایر به شهر زیبای آنتالیا وارد می شوند و بعد از انتقال از فرودگاه توسط ترانسفرهای مسیر سبز به هتل ها می توانند به همراه گشت شهری رایگان آژانس و به نقاط زیبا و جذاب آنتالیا از قبیل غار بلدیبی و یا سواحل لارا و کنتیالتی بروند و از تماشای جاذبه ها و مناطق تفریحی این شهر بی نظیر نهایت لذت ار ببرند و البته نا گفته نماند که گردشگران ایرانی برای ورود به آنتالیا نیاز به ویزا ندارند و تنها کافی است برای رزرو و یا خرید تور آنتالیا با کارشناسان مسیر سبز تماس حاصل فرماید.

آژانس مسیر سبز که خود بهترین و برترین ارائه دهنده تور آنتالیا است توانسته شرایطی را فراهم نماید تا گردشگران و علاقه مندان به سفر بتوانند ارزان ترین تور آنتالیا را از این آژانس بخواهند، پس با آژانس مسیر سبز برای تجربه یک سفر بی نظیر و تکرار نشدنی همراه باشید.

سفری کم هزینه با تور آذربایجان

سفر به آذربایجان به طور قطع یکی از سفرهای ارزان و کم هزینه خواهد بود، درواقع به سبب مرزهای مشترک بین کشورمان ایران و آذربایجان، هتل های متعدد مناسب با قیمت های مقرون به صرفه، مراکز خرید ارزان، قیمت پایین غذا، پرواز با بهترین ایرلاین های داخلی و خارجی آن هم با قیمت های باور نکردنی و همچنین برخورداری از تورهای زمینی توانسته تور آذربایجان را به یکی از تورهای ارزان و کم هزینه اما بسیار عالی و مطلوب تبدیل کند.

همان طور که می دانید آژانس مسیر سبز ارائه دهنده بهترین تور آذربایجان چه به صورت هوایی و چه به صورت زمینی است، در واقع گردشگران و توریست های علاقه مند می توانند علاوه بر رزرو تور آذربایجان از تور آذربایجان زمینی مسیر سبز نیز بهره مند شوند و به یکی از ارزان ترین و مهیج ترین سفر های خود دست پیدا کنند، از واقعیت که نگذریم تور آذربایجان زمینی به قدری جذاب و دلفریب است که با یک بار سفر به این طریق دیگر مایل به سفر با تور های هوایی نخواهید بود چرا که در طول سفر می توانید از تماشای جاده های سرسبز متصل شده به مرز ایران و آذربایجان نهایت لذت را ببرید و به طور قطع این طریق از سفر هم مانند هر نوع دیگر سفر از محاسن و معایبی برخوردار است که می بایست شما با توجه به وضعیت و شرایط خود دست به انتخاب بزنید به طور مثال اگر به تنهایی می خواهید سفری ماجراجویانه و هیجان انگیز را تجربه کنید انتخاب تور آذربابجان زمینی مسیر سبز انتخاب درستی است اما اگر تعداد افرادی که با شما به این سرزمین زیبا سفر یم کنند بالا است به نظر می رسد انتخاب تور هایی هوایی مسیر سبز برای شما مناسب تر باشد پس به صورت کلی با توجه به شرایط خود دست به انتخاب بزنید تا سفری عالی و بی عیب و نقص را تجربه کنید و البته نا گفته نماند که در این انتخاب هزینه سفر هم می تواند یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای یک انتخاب مناسب باشد و شما گردشگران و علاقه مندان می توانید با مراجعه به وب سایت آژانس مسیر سبز از لیست قیمت تور آذربایجان این آژانس مطلع شوید.

گردشگران در آذربایجان با هتل های ارزان و بسیار مناسبی برخورد خواهند کرد و تمامی این هتل ها که به راحتی از طریق کارشناسان مسیر سبز می توانید با لیست و امکانات کامل آن ها آشنا شوید بسیار عالی و درجه یک هستند و می توانند با خدمات کاملی که به مسافران خود ارائه می دهند گردشگران تور آذربایجان مسیر سبز را به سمت یک سفر ارزان و بسیار پر شور و نشاط هدایت کنند و البته نا گفته نماند که شما گردشگران عزیز می توانید برای اطلاع از لیست کامل این هتل ها به وب سایت مسیر سبز مراجعه کنید و یا از طریق شماره با کارشناسان متخصص و حرفه ای مسیر سبز تماس حاصل فرماید و از یک سفر چند روزه بسیار عالی و با شکوه به همراه مسیر سبز در این سرزمین نهایت لذت را ببرید.

 

منبع: https://www.donyayesafar.com/n/12231

لیلی...
ما را در سایت لیلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leylileyli بازدید : 230 تاريخ : 22 دی 1398 ساعت: 18:44

با تور کیش شمیران گشت همراه باشید تا یک سفر خاطره انگیزی داشته باشید. جزیره کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از بخش‌های بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از جاهای دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است. از پوشش‌های گیاهی جزیرهٔ کیش می‌توان به باغ‌های نخل خرما، درختان بومی کهور ایرانی و کنار و درختان غیر بومی مانند کهور پاکستانی (سمر)، اکالیپتوس، آکاسیا، کنوکارپوس و ابریشم اشاره کرد. در سال‌های گذشته این جزیره، مرکز تاکستانهای معروفی بوده‌است و همچنین از زمان حضور پرتغالیها در کیش، این جزیره یکی از مراکز رشد درخت کمیاب لور می‌باشد. آژانس شمیران گشت، بهترین قیمت تور کیش در هتل‌های 2 ستاره تا 5 ستاره کیش با اقامت 2 شب یا 3 شب ارائه می‌دهد. تور کیش شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، استقبال فرودگاهی، اقامت، بیمه مسافرتی و سایر امکانات و خدماتی که هتل‌ها ارائه می‌دهند، می باشد. قیمت تورهای کیش همگی با نرخ پایه پرواز روز محاسبه شده‌اند.  تورهای کیش به سبب تنوع بسیار بالا در سطح تفریحات و برنامه‌هایی که گاه در کشور یگانه‌اند، محلی برای تجربه خاطراتی‌ است که اکثر گردشگران از آن‌ها به عنوان بهترین خاطرات سفرشان یاد می‌کنند. خوشبختانه با افزایش تعداد گردشگرانی که به این جزیره سفر می‌کنند، امکانات اقامتی بسیار مطلوبی تدارک دیده شده است و هتل‌های کیش با تنوع بالایی آماده خدمت‌رسانی به مهمان‌های جزیره هستند. شمیران گشت این نوید را به همراهان همیشگی‌اش می‌دهد که بهترین و ارزان‌ترین‌ تورهای کیش را در مدت زمان کوتاهی در اختیار آن‌ها خواهد گذاشت و دیگر نگرانی از بابت اجاره سوئیت در کیش و یا تهیه بلیط کیش وجود نخواهد داشت. تمام پکیج‌های تور کیش شمیران گشت با امکانات کامل برنامه‌ریزی شده‌اند و گردشگران می‌توانند تجربه‌ای بدون دغدغه، از سفر کیش را به دست بیاورند. شميران گشت ارائه دهنده انواع تورهای داخلی ،ارزان و هوایی از شما برای شرکت در تور کیش دعوت به عمل می آورد.

منبع : https://shemirangasht.com/st_tour/%d8%aa%d9%88%d8%b1-%da%a9%db%8c%d8%b4

لیلی...
ما را در سایت لیلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leylileyli بازدید : 193 تاريخ : 16 دی 1398 ساعت: 5:43

سقف متحرک استخر

 سقف متحرک استخر در جنگل
یکی از مهم ترین مدل  های سقف متحرک ، سقف متحرک استخر است که مزایای بسیاری دارد که در ادامه آشنا میشویم

معایب استخر های رو باز (سقف باز)

امروزه استخر هایی با سقف باز زیاد به چشم میخورند و مورد استفاده قرار میگیرند اما در کناره تمام مزیت ها مشکلاتی را هم دارند که همه این مشکلات با سقف متحرک استخر رفع میشود، از جمله این معایب میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. در فصل تابستان تابش شدید نور آفتاب باعث تبخیر آب استخر میشود و مانعی برای شنا کردن افراد و ایجاد سوختگی هایه شدید است.
  2. همچنین فصل زمستان نیز سرمایه شدید و یخ زدگی مشکلاتی را ایجاد میکند.
  3.  مشکلاتی دیگر مانند آلوده شدن آب بر اثر ریختن برگ درختان و یا زباله در آب نیز باعث میشود که افراد مداوم مجبو به تعویض آب استخر باشند که کار سخت  و زمان بری است.

 

مزایای سقف متحرک استخر

سقف متحرک استخر این مشکلات را حل کرده از آنجایی که ساخت استخر در محیط پوشیده هزینه زیادی را در بر دارد و افراد مایل به استخر های با سقف باز هستند  تا بتوانند از زیبایی محیط نیز استفاده کنند.

  1. سقف متحرک استخر به راحتی با دست یا ریموت  باز و بسته میشوند و فضای بسیار کمی را اشغال میکنند و در مواقع نیاز میتوان از حالات مختلف آن استفاده کرد.
  2. علاوه بر این ظاهر زیبا این سقف ها باعث زیباتر شدن محیط اطراف میشود
  3.  عایقی بسیار مناسب در برابر سرما و گرما است  و محافظ  برای پوشاندن سطح آب از هر نوع آلودگی است

تفریح و سرگرمی زیر نور مستقیم آفتاب در فصل های بهار و تابستان به اوج خود می رسد. و به تبع آن تماس شما با اشعه ماورا بنفش نیز افزایش می یابد.

شما باید اقدامات محافظتی برای کنترل میزان مواجهه داشته باشید.البته این محافظت صرفا محدود به زمان های ذکر شده نبوده و محافظت خود و دیگران از اشعه ماورای بنفش در طول سال موضوعی مهم و حیاتی می باشداین محافظت در شهرهای گرمتر (مانند اهواز ، اصفهان ،یزد ، شیراز و…) از اهمیت بالاتری برخوردار می باشد.

سقف متحرک استخری به طوری طراحی شده اند که مقاوم در برابر اشعه (UV) و ماورای بنفش هستند و از چشم شما در محیط هایه باز مانند استخر ها محافظت میکند.

لیلی...
ما را در سایت لیلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leylileyli بازدید : 199 تاريخ : 25 آذر 1398 ساعت: 23:18

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، سامانه سجام (سامانه جامع اطلاعات مردمی) برای ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم در نظر گرفته شده است تا اقدامات ستاد از طریق این سامانه انجام شود. این ستاد مسبوق به سابقه بوده و با عنوان «ستادهای پیشگیری و حفاظت اجتماعی» سابقا در دادگستری ها از سال ٨٣ فعالیت می کردند، مجددا باز تاسیس شد، ولی با توجه به رویکرد جدید، فعالیتش را از سال ٩٥ شروع کرد و آیین نامه و مسائل اجرایی آن ابلاغ شد.

سامانه سجام توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و در راستای استفاده از ظرفیت عظیم مردم از امر پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب های اجتماعی و شرکت دادن آنان در ارسال اخبار مختلف و همچنین بهره مندی از طرح ها، نظرات و پیشنهادات عالمانه آنان راه اندازی شده است استان فارس به عنوان یک استان پایلوت و نیز اولین استان کشوری در این سامانه ورود پیدا کرده است.


به گفته رحمانیان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان فارس در اواخر اسفند سال گذشته بیش از 50 گزارش مهم از تخلفات زیست محیطی در این سامانه وارد شده است که حسب مورد رسیدگی قضایی و یا رسیدگی توسط دستگاه ذیربط انجام خواهد شد.

هدف کلی در این امر، پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی در همه دستگاه ها، سازمان ها و نهادهایی است که به امر قانون موظف به همکاری با تشکیلات قضایی در راستای پیشگیری از وقوع جرم هستند.

یکی از مزیت های این طرح، رویکرد نوین آن در استفاده از فضای مجازی و سهولت دسترسی افراد برای ارسال اخبار و گزارش‌ها و پیگیری آن است.

چندی پیش علی اصغر رفاهی مدیرکل پیشگیری‌های مردمی معاونت اجتماعی قوه قضائیه در اولین کارگاه آموزشی مربیان خبره و قدرتمند سامانه سجام بورس اظهار کرد: سجام یعنی سیستم جامع اطلاعات مردمی؛ هدف سجام این است که افرادی را به عنوان دیده بان پیشگیری طبق دستور العمل جذب کند. در هر استان چند جرم اولویت دار داریم. ١٠ مورد اولویت دار در عناوین مجرمانه وجود دارد که تقریبا در همه استان‌ها مشترک هستند.


دیده‌بان پیشگیری باید وضعیتی که مشاهده می‌کند را اعلام کند و این اطلاع رسانی از طریق سیستم به دستگاه مربوطه ارجاع می‌شود. تلاش است که در مدت یک ماه پاسخ آن دریافت شود. پیشنهاد این است که در هر روستا یک نفر برای دیده‌بان پیشگیری مورد استفاده قرار گیرد که این افراد در مجموع تعداد قابل توجهی را تشکیل می‌دهند و تاثیر گذار خواهند بود.


26 مرداد ماه سال جاری اولین کارگاه آموزشی مربیان سامانه سجام در محل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه برگزار شد. از ٣١ استان برای شرکت در کارگاه‌ها آموزشی مربیان سامانه سجام دعوت شد،  در گروه اول استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، سمنان، تهران، قم، اصفهان، آذربایجان غربی و بوشهر حضور داشتند. در گروه دوم هرمزگان، ایلام، خوزستان، کرمانشاه، کردستان، البرز، قزوین و زنجان و در گروه سوم از استان های فارس، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان، یزد و سیستان و بلوچستان دعوت به عمل آمد و در نهایت در گروه چهارم از استان های گیلان، لرستان، مرکزی، گلستان، مازندران، همدان، اردبیل و آذربایجان شرقی در این کارگروه ها حضور داشتند.

لیلی...
ما را در سایت لیلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leylileyli بازدید : 194 تاريخ : 23 آبان 1398 ساعت: 5:50

در فروشگاه اینترنتی معتبر، باید نمادهای اعتماد قانونی موجود باشند که این نمادها عبارت‌هستند از:

 

نماد الکترونیکی یک ستاره و دوستاره:

این نماد به‌طور انحصاری از طرف مرکز توسعه‌ی تجارت الکترونیکی صادر می‌شود. هدف از صدور این نماد، احراز کردن هویت و صلاحیت فروشگاه اینترنتی و نیز ساماندهی فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است.

نماد اعتماد الکترونیک دوستاره:

این نماد مانند نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره است و تنها تفاوت آن «الزام نصب گواهی امنیتی اس اس ال» است.

 

SSL - Socket Secure Layer

این پروتکل عبارت از نوعی استاندارد وب است که به‌منظور کد کردن اطلاعات مابین کاربر و وب‌سایت به کار می‌رود و به همین دلیل اطلاعات مبادله شده‌از دزدیده شدن یا استراق سمع محافظت می‌کند.

 

نماد ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی:

این نماد مجوزی است که محتوای وب‌سایت را بررسی می‌کند تا کاربران با اطمینان به آن بدانند که محتوا تولیدی مناسب و واقعی است.

 

ارائه‌ی خدمات فروشگاه‌های معتبر اینترنتی:

هم‌چنین از جمله موارد بسیار مهم در تشخیص فروشگاه‌های معتبر اینترنتی، ارائه‌ی خدمات زیر است که یک خرید امن و مطمئن را باقیمت مناسب تضمین خواهد کرد:

 

تضمین اصالت کالا: فروشگاه‌های معتبر همیشه دقت نظر خاصی به منابعی که کالاهای خود را از آنجا خریداری می‌کنند دارند و بر همین اساس با صراحت، قدرت تضمین اصالت کالایی را که عرضه می‌کنند؛ دارند.

تضمین قیمت کالا: این مورد، یکی از امتیازهای بزرگ فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است که با شرایطی خاص در برخی از آن‌ها وجود دارد.

گارانتی کالا: لازم است که جزئیات گارانتی کالا در قسمت مربوطه و در فروشگاه اینترنتی توضیح داده‌شده باشد.

تضمین بازگشت وجه: این ویژگی نیز تحت شرایطی در برخی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر وجود دارد.

عودت کالا: لازم است قوانین فروشگاه مذکور را در مورد شرایط عودت کالا مطالعه کرد.

امکان پرداخت در محل: این امکان نیازمند داشتن برخی زیر ساخت‌های هزینه‌بر از جمله قرارداد با پست و سایر موارد است و معمولاً در حد توانایی یک فروشگاه اینترنتی جعلی نیست و ملاک خوبی برای ارزیابی یک فروشگاه اینترنتی معتبر است

این مطلب را هم میتوانید بخوانید " فروشگاه اینترنتی که هر ایرانی باید بشناسد "

پرداخت آنلاین:

داشتن درگاه پرداخت بانک‌های معتبر که در صورت داشتن صلاحیت و نماد اعتماد به فروشگاه داده می‌شود.

دیگر موارد:

امکان مقایسه کالاها با یکدیگر

امکان مشاهده بررسی، دیدن مشخصات فنی محصولات و نظرات کاربران و ...

منبع : asriran

لیلی...
ما را در سایت لیلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leylileyli بازدید : 217 تاريخ : 26 شهريور 1398 ساعت: 4:17

فروشگاه اینترنتی شیک فام

امروزه با گسترش اینترنت، فروشگاه های مجازی زیادی در بستر مجازی در زمینه فروش کالا و معرفی خدمات فعالیت می کنند که فرآیند خرید را برای مشتریان عزیز بسیار آسان کرده اند ولی متاسفانه بسیاری از افراد سودجو با تاسیس فروشگاه های مجازی نامعتبر و فروش محصولاتی نامرغوب و تقلبی به دنبال سر کیسه کردن جیب مردم هستند بنابراین اگر شما به خرید اینترنتی علاقمند هستید اولین نکته انتخاب و خرید از یک فروشگاه آنلاین معتبر است.


 

فروشگاه اینترنتی شیک فام یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین می باشد که فعالیت خود را در زمینه فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم شخصی برقی، محصولات آقایان، لوازم آرایشگاهی و ... از سال 1384 آغاز کرده است. شیک فام علاوه بر ارائه محصولاتی اصل و سهولت بخشیدن به فرآیند خرید و ارسال محصولات در کوتاه ترین زمان به نقاط مختلف ایران مزایای بی شماری را برای مشتریان به همراه دارد که در ادامه این مزایا را بیان می کنیم.

فروشگاه اینترنتی شیک فام را میتوان هم تراز سایت های زیز دانست :

 

درباره شیک فام

  • حق انتخاب بیشتر

در فروشگاه اینترنتی شیک فام به صورت کاملا هوشمندانه محصولات براساس نوع کاربرد در دسته های گوناگون قرار داده شده اند و شما به سرعت می توانید به محصول موردنظرتان دسترسی پیدا کنید، هم چنین تنوع محصول به قدری بالا است که شما حق انتخاب بیشتری براساس سلیقه، نوع نیاز و توان مالی خود خواهید داشت.

  • به روز و اصل بودن محصولات

هر روزه شاهد ورود محصولات جدید لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، انواع عطر و ادکلن ، لوازم آرایشگاهی ... در بازار هستیم، آیا شما هم فردی به روز بوده و دوست دارید با متد روز پیش بروید؟ شیک فام محصولاتی کاملا جدید از برندهای معتبر داخلی و خارجی را جمع آوری و در ویترین فروش خود قرار داده است.

  • مقایسه و بررسی کالاها در کوتاه ترین زمان

با ورود به دسته مورد نظرتان برای مثال عطر زنانه، به سرعت انواع مدل های عطر و ادکلن زنانه از برندهای گوناگون برای شما نمایش داده می شود که در زیر هر یک از محصولات قیمت روز درج شده است از این رو با یک نگاه کلی به سرعت می توانید محصولات را از لحاظ قیمت و ظاهر مقایسه و بررسی کنید و به سرعت محصول مورد نظرتان را بیابید. در شیک فام جهت یافتن محصولی خاص و جستجویی دقیق تر، فیلترهای گوناگونی نظیر برند، قیمت و ... در قسمت راست صفحه محصولات قرار داده شده است.

  • تضمین مناسب ترین قیمت

تمامی قیمت های فروشگاه شیک فام براساس نوسات بازار درج شده است و هم چنین ما تضمین می کنیم که این قیمت ها بهترین و مناسب ترین قیمت ها می باشند.

  • دستری سریع به اطلاعات کامل محصولات

یک خرید مناسب، خریدی است که براساس نیازها و خواسته هایتان صورت بگیرید از این رو شیک فام با توجه به این موضوع اطلاعات جامع و کاملی از هر یک از محصولات را برای شما عزیزان ارائه می دهد برای دسترسی به این مزیت فروشگاه اینترنتی شیک فام کافی ست بر روی تصویر محصول و یا دکمه جزئیات بیشتر درج شده در زیر محصول کلیک کنید تا به صفحه معرفی محصول منتقل شوید.

  • ضمانت اصالت کالا

تمامی محصولات موجود در شیک فام از اصالت کالا و گارانتی برخوردار هستند و از این رو خیالتان از اصل بودنشان راحت باشد و هم چنین کلیه استانداردها و مجوزهای لازم برای فروش را دارا می باشند.

  • روش های مختلف پرداخت

در فروشگاه اینترنتی شیک فام جهت سهولت بخشیدن به امر خرید اینترنتی تمامی راه ها و روش های پرداخت برای مشتریان عزیز ارائه شده است که شامل  پرداخت آنلاین، کارت به کارت،  واریز به‌حساب بانکی و پرداخت در محل می شود.

  • عودت و بازگشت کالا

رضایتمندی مشتریان و ارائه کالاهای با کیفیت و اصل از هدف های اصلی شیک فام است. از این رو در صورت مشاهده ایراد و یا اشکال فنی پس از تحویل گرفتن کالای مورد نظرتان امکان عودت و بازگشت کالا برای مشتریان عزیز وجود دارد.

شیک فام راز زیبایی تو

 

 

 

لیلی...
ما را در سایت لیلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : لیلی leylileyli بازدید : 215 تاريخ : 18 مهر 1398 ساعت: 18:42